Trobades i congressos a la UAB UAB CAMPUS - Tots els serveis al teu abast

Serveis per a trobades i congressos a la UAB

Foto d'un congrés a la UAB

Presentació

UAB Campus agrupa els espais i serveis que la Universitat Autònoma de Barcelona ofereix a la comunitat universitària, i al conjunt de la societat, per a l'organització de reunions, congressos, jornades, esdeveniments i tota mena de trobades científiques.

Organització de Congressos: Congressos i Esdeveniments UAB Campus és el servei d’assessoria en l’organització de trobades i congressos, que la UAB posa a disposició de la comunitat universitària i de tothom qui vulgui celebrar el seu esdeveniment al Campus.

Espais: El campus de la UAB disposa d’un ampli ventall d’instal·lacions i serveis: 7 auditoris, aules, hotel-centre de congressos amb habitacions, espais singulars, edifici històric, 2.200 llits en apartaments, instal·lacions esportives i zones verdes.

Allotjament: Els participants en congressos, reunions i altres activitats que es duen a terme al campus poden allotjar-se als apartaments de Vila Universitària o a l'Hotel Campus.

Serveis de Restauració: Disposem d'un ampli ventall d’oferta de restauració amb cafeteries, restaurants, serveis de càtering per jornades de treball, congressos i esdeveniments especials.

Serveis complementaris: la UAB ofereix una gran quantitat de serveis què poden ajudar-vos a augmentar el valor de la vostra trobada.

Activitats, Sostenibilitat i Mecenatge: Al campus s’hi poden realitzar moltes activitats complementàries, contribuïr en projectes de recerca o fins i tot fer les vostres trobades més sostenibles i amb criteris de RSU i RSC.

Connexions i Accessibilitat: Mobilitat, Serveis en xarxa, Accés WiFi i Accessibilitat.