Vés al contingut principal

Xerrades d'Antoni Bulbena i Jean Claude Aranega

30 març 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Tota la comunitat UAB està cridada a participar a la VII Setmana Saludable i Sostenible (4-8 d'abril), amb activitats que tenen per objectiu promoure hàbits per un estil de vida saludable i sostenible.
Setmana Saludable i Sostenible
La primera xerrada que s'emetrà per internet té per títol "Música , cervell, ment i individu”; serà impartida per en Antoni Bulbena; dilluns 4 de 12:30 a 14:00 h. a l’Aula Magna de la Facultat de Psicologia. Antoni Bulbena Vilarrasa és un destacat psiquiatra reconegut pels seus diversos estudis, com el de "música i cervell". És catedràtic de psiquiatria de la UAB i director de l'Institut de Neuropsiquiatria i Addiccions (INAD), del Parc de Salut Mar de Barcelona. La seva conferència es pot seguir, en directe, aquí.

La segona, portarà el títol “Cuina amb tupper” i serà impartida pel cuiner Jean Claude Aranega; tindrà lloc el proper dilluns, 4 d’abril, de 16:15 h a 18:15 h, a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències. La ponència versarà sobre els orígens de la carmanyola, quins productes són adequats per aquest tipus de cuina, com optimitzar els recursos. Es pot seguir, en directe, la conferència aquí.

El ponent es basarà en la filosofia bentō d’origen japonès, que consisteix en preparar, habitualment a casa, una ració de menjar per emportar. Aranega farà recomanacions de com organitzar el tupper, com evitar intoxicacions i facilitarà receptes de reaprofitament i d’entrepans divertits i saludables. Jean Claude Aranega és professor de cuina a l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB. Fundador i propietari de Cook Concept, empresa dedicada a la formació i assessorament en gastronomia per a les PIMES. Més informació sobre el Jean Claude Aranega.

El dimarts, 5 d'abril, es retransmetrà la conferència “Mindfulness: un entrenament per conrear una ment sana, bella ètica i feliç”, a càrrec d'Andrés Martin Asuero, el dimarts 5 de 13:00h a 14.00 h. I el dijous, 7 d'abril, es farà la retransmissió de la conferència Encantat de conèixer-me: breu introducció a l’autoconeixement mitjançant l’eneagrama”, de Borja Vilaseca, el dijous 7 a la sala d’actes del Rectorat.

Més informació sobre la VII Setmana Saludable i Sostenible.

Per a participar en algunes activitats cal inscripció prèvia a través del formulari.

Està prevista la retransmissió d'aquestes dues ponències en directe.

Dins de