Vés al contingut principal

Xerrada sobre la igualtat de gènere als àmbits acadèmic i productiu

12 març 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La desigualtat de gènere està present a tots els àmbits de la societat: l'activitat acadèmica, les empreses o les administracions no hi són alienes. El 13 de març, a Rubí, l'Associació d'Amics de la UAB organitza un debat sobre el tema amb la sociòloga Laura Duarte i l'antropòloga Trina Milan.
Estudiants
La sociòloga Laura Duarte i l'antropòloga Trina Milan oferiran la conferència "Igualtat de gènere en l'àmbit del coneixement, la recerca, l'empresa, l'administració i la vida civil" el 13 de març, a les 19 h, a La Biblioteca Mestre Martí Tauler de Rubí (C. Aribau, 5). La xerrada està organitzada per l'Associació d'Amics de la UAB.

L'educació superior no està exempta de reproduir les desigualtats per raó de gènere en l'accés i la permanència als estudis, en l'accés al cos docent i a l'administratiu, en els processos de promoció i ascens, etc. A la xerrada, s'abordarà aquestes qüestions, així com el paper de la dona a internet i, especialment, en la innovació de la societat de segle XXI.

Laura Duarte, doctora en sociologia i membre de l'Observatori per a la Igualtat de la UAB, està especialitzada en la desigualtat de gènere en la promoció i ascens en la institució acadèmica, en l'elaboració d'indicadors per al diagnòstic del sexisme a la universitat i en la realització i avaluació de plans d'igualtat.

L'antropòloga Trina Milan és experta en el paper de la dona a internet i en la innovació de la societat de segle XXI a diferents àmbits: empresa, educació, màrqueting, economia, política i investigació.

Per assistir a l'acte, cal notificar-ho trucant al 93 581 14 90 o bé escrivint a amics@uab.cat.

Dins de