Vés al contingut principal

Vols ser mentor o mentora dels estudiants internacionals?

04 maig 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El programa Mentor busca oferir el suport als estudiants estrangers per part dels alumnes locals, acompanyant-los i ajudant-los en la seva integració en el món acadèmic. Les inscripcions per al primer semestre del curs vinent estaran obertes fins al 15 de juny de 2020. Ja teniu a l’abast tota la informació.

cartell_mentor

Com cada any per aquestes dates, arriben les inscripcions del Mentor, un programa que ofereix la UAB pels estudiants estrangers que venen a fer una estada de mobilitat, per a que durant el seu pas per la universitat rebin el suport dels alumnes locals. A aquests últims, l’experiència els proporciona la oportunitat d’apropar-se a altres cultures i crear una xarxa amb estudiants internacionals de diferents procedències.

Més enllà, però, també és una gran oportunitat per practicar idiomes, per participar en jornades i trobades de mobilitat a l’estranger i per conèixer altres cultures, entre molts altres beneficis.

El treball que realitzen aquests mentors durant l’estada dels alumnes estrangers va des de donar un cop de mà amb alguns tràmits a gestió acadèmica durant els primers dies, fins a dinamitzar i proposar activitats per a la seva integració social durant el primer trimestre.

A la pàgina web de Dinamització Comunitària trobareu totes les tasques i tota la informació amb detall. També el formulari per poder-vos inscriure. Recorda, tens entre l’1 de maig i el 15 de juny. Després l’equip que coordina el programa es posarà en contacte amb tu i et convocarà a una reunió informativa.

Si tot i així tens dubtes, pots escriure a mentor.estudiants@uab.cat per resoldre’ls.

Dins de