Vés al contingut principal

Visites als centres: inscripció oberta!

21 oct. 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Voleu conèixer tota l’oferta formativa i de serveis que oferim al Campus de la UAB? Podeu demanar que els professors de la UAB visitin el vostre centre de secundària o de cicles formatius.

FotoVisitesCentre

Anem a visitar-vos al vostre centre educatiu o ajuntament per explicar-vos com és la UAB i perquè heu d'escollir-nos.

La UAB us ofereix visites del professorat per fer una sessió informativa presencial o online al teu centre. Us expliquem tota l’oferta formativa i de serveis de la Universitat. A més, us ajudem a orientar els futurs estudiants en l’elecció dels estudis i resolem tots els dubtes que pugueu tenir.

Les sessions informatives estan orientades als graus de la UAB de manera general i les oferim en modalitat presencial o online a Catalunya i en modalitat online per a les Illes Balears, País Valencià, Franja de Ponent, Andorra i Catalunya Nord.

Cal fer inscripció online: inscripció oberta!

Les visites les podem organitzar tant a centres educatius de secundària, batxillerat i cicles formatius, així com a ajuntaments.

Aquestes xerrades ofereixen una visió general dels estudis i de la UAB. Si voleu obtenir una informació més específica sobre cadascun dels graus la millor opció és que vingueu a les Jornades de Portes Obertes

La UAB t'ofereix un ampli ventall d'activitats i continguts per conèixer els estudis i el campus. Les trobaràs totes a Visita la UAB: Jornades de Portes Obertes, Saló de l'Ensenyament, Visites al campus, Visites als centres, Dia de les Famílies, Visites al campus versió YouTube, catàlegs i guies en PDF...

Un reguitzell d'opcions per convidar-te a trepitjar el campus!

Dins de