Vés al contingut principal

Viatgers i periodistes es troben a la Facultat de Ciències de la Comunicació

25 nov. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La UAB acull, el 27 de novembre, la IV Jornada Comunicació, Viatges i Aventura. Hi intervindran Plàcid García-Planas, Rai Puig, José Pablo García, María José Morón, Víctor Hugo Espejo i Ángel Miranda. A més, estudiants del Màster en Periodisme de Viatges presentaran els seus treballs.
IV Jornada Comunicació, Viatges i Aventura

El proper 27 de novembre, a partir de les 10 h, l'aula magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació acull la IV Jornada Comunicació Viatges i Aventura. En aquesta quarta edició, titulada “El viatge a l'aventura”, s'oferirà un espai de diàleg i punt de trobada al voltant del periodisme de viatges.

La presentació la faran Josep Maria Català, degà de la Facultat, i els directors del Màster en Periodisme de Viatges, José Manuel Pérez Tornero i Santiago Tejedor. Tot seguit, la primera intervenció serà la de Plàcid García-Planas, periodista de la secció internacional de La Vanguardia, que oferirà la ponència "Viaje a la paradoja". I, a les 11,30 h, es farà la presentació de la XI edició de l'Expedició Tahina-Can, que s'organitza des del Gabinet de Comunicació i Educació. A les 13 h, pronunciarà la ponència "Aventura en Kayak" Rai Puig, viatger i realitzador audiovisual.

Ja a la tarda, a les 15 h, els estudiants del Màster en Periodisme de Viatges del curs 2015 faran la presentació “6 destinos, 6 proyectos”, on parlaran sobre els seus projectes de final de màster sobre les ciutats de Copenhaguen, Fes, Estocolm, Cracòvia, Moscou i Sant Petersburg. I, tot seguit, es presentarà les novetats de la revista digital de viatges RGB i de la publicació d'informació internacional 5W.

A les 16,45 h, tindrà lloc la taula rodona "Jóvenes que viajan". Hi intervindran José Pablo García i Maria José Morón, periodistes i autors del llibre ¡A tomar por mundo! (UOC); Víctor Hugo Espejo, realitzador i autor de la webserie de documentals de viatges Vive y Late; i Ángel Miranda, periodista i autor del còmic Espadas del fin del mundo.

El Màster en Periodisme de Viatges tracta la producció de continguts de periodisme de viatges per a premsa, ràdio, televisió i Internet. Es dirigeix a aquells professionals que volen emprendre les seves pròpies iniciatives (agències de viatges especialitzades, projectes audiovisuals, radiofònics o en premsa, continguts multimèdia, plataformes online, etc.) en l'àmbit de la comunicació dels viatges.

El Màster té una oferta diversificada en quant a llengua i modalitat i s'ofereix en tres versions: presencial en castellà, online en castellà i online en anglès.

Per assistir a la Jornada, cal registrar-se prèviament a través de següent enllaç.

Més informació:
IV Jornada Comunicació, Viatges i Aventura
Màster en Periodisme de Viatges (Presencial)
Màster en Periodisme de Viatges (Online)
Màster en Travel Journalism (Online)

Dins de