Vés al contingut principal

Una enquesta recull l'opinió de la comunitat sobre responsabilitat social universitària

14 feb. 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La comunitat universitària està cridada a participar en la diagnosi sobre l’estat actual de les accions i les polítiques en matèria de Responsabilitat Social Universitària. L’enquesta està disponible fins al 19 de febrer al següent enllaç.
Campus de la UAB (imatge de recurs)
La UAB ha iniciat una diagnosi sobre l’estat actual de les accions i les polítiques que la Universitat està duent a terme en el marc de la Responsabilitat Social Universitària.

La Responsabilitat Social és el conjunt d’actuacions i compromisos ètics que voluntàriament integrem en la nostra activitat, i que tenen un impacte en els àmbits social, laboral, mediambiental, en el govern i en els drets humans.

Una de les actuacions previstes per a aquest estudi és una enquesta dirigida a tota la comunitat universitària, que es pot respondre en pocs minuts, fins al 19 de febrer.

Els resultats d’aquesta enquesta anònima facilitaran l’impuls del programa de Responsabilitat Social a la UAB que, sens dubte, revertirà en benefici de tota la comunitat universitària.

Per a més informació, les persones interessades poden enviar un correu electrònic a l’adreça de correu responsabilitat.social@uab.cat o bé, poden contactar trucant al 93 581 12 28.

Dins de