Vés al contingut principal

Un emprenedor de la UAB explicarà com ha creat una agència de màrqueting digital en plena pandèmia

30 nov. 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Ivan Falcó, graduat en Dret a la UAB i emprenedor de UAB-Emprèn, compartirà la seva experiència com a cofundador de Vinnaz, agència de màrqueting digital per a startups i pimes. Serà el 16 de desembre, a les 13.00 h, en una sessió de Microsoft Teams gratuïta per a l'alumnat.

Ivan Falcó, emprenedor

L'emprenedor de l'Autònoma Ivan Falcó protagonitzarà la propera UAB Session, que porta per títol Emprendre en temps difícils: nous reptes i oportunitats. Organitzades pel programa UAB-Emprèn, les UAB Session són accions formatives en línia que permeten conèixer de primera mà experiències emprenedores i ampliar coneixements i competències en l’àmbit de la generació d’idees i l’emprenedoria.

Falcó va participar, a través de UAB-Emprèn, en el programa Erasmus For Young Entrepreneurs, que li va permetre fer una estada a l’empresa Corkscrew, a Exeter (Regne Unit). Aquest 2020, i en plena pandèmia, s'ha associat amb Harry Lawrence per impulsar Vinnaz, una agència de màrqueting digital per a startups i petits negocis que s'autodefineix com de "màrqueting honest" amb un "toc humà".

En la UAB Session, l'emprenedor explicarà la gestació del seu projecte en temps de la pandèmia de Covid-19, que ha generat nous reptes i noves oportunitats de negoci.

Per tal d'assistir a la UAB Session només cal sol·licitar-ho a uab.empren@uab.cat. Un dia abans de la sessió, les persones inscrites rebran un enllaç que els permetrà connectar-se a la reunió de Microsoft Teams.

Dins de