Vés al contingut principal

Últimes places per les Jornades de Portes Obertes 2020

04 nov. 2019
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Obrim les portes de la UAB els dies 4, 5 i 6 de febrer de 2020 en una nova edició de les Jornades de Portes Obertes. La millor oportunitat per a conèixer tots els detalls del grau que estàs pensant a estudiar de la mà dels qui seran els teus professors. T’interessa? Ja et pots inscriure aquí. Últimes places!
Jornades de Portes Obertes

Tens dubtes sobre el grau que estudiaràs el dia de demà? Vine a resoldre’ls de la mà dels qui seran els teus professors els dies 4, 5 i 6 de febrer de 2020 en una nova edició de les Jornades de Portes Obertes. Més de 200 xerrades t’esperen a la Universitat Autònoma de Barcelona perquè coneguis en profunditat l’oferta d’estudis, el Campus, els espais verds i tots els nostres serveis i instal·lacions.

A més, els professors de secundària, batxillerat i cicles formatius de grau superior interessats podran assistir a una xerrada per a informar-se sobre totes les novetats de l’oferta formativa de la UAB pel pròxim curs 2020/2021.

És molt fàcil: només cal que t'inscriguis al formulari que trobaràs clicant al botó de sota (o aquí) i nosaltres t'enviem per correu l'enllaç des d'on podràs descarregar la teva acreditació.

També pots consultar la programació completa de les xerrades a través d’aquest enllaç.

La informació necessària sobre com arribar al campus o moure't pel seu interior, la pots consultar a l’apartat de mobilitat i transports del web de la UAB o a l'aplicació App&Town.

Vols descobrir més maneres de conèixer la Universitat? Les trobaràs totes en el web de Visita la UAB.

Inscripció oberta fins al 31 de gener!

Dins de