Vés al contingut principal

UABInnova entrevista a Gabriel Masfurrol des de la seva vessant emprenedora.

07 maig 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Altres temes que ha abordat en l’entrevista són les claus dels projectes emprenedors i la necessitat de reconèixer els errors per avançar.
Gabriel Masfurroll

"L'aprenentatge és immens si ets capaç d'acceptar que has fallat en un projecte i d'analitzar-ne la causa"

Gabriel Masfurroll, president del Consell Social de la UAB, ha estat entrevistat per UABInnova per tractar qüestions afins a l’emprenedoria, la creació d’empreses i la iniciativa empresarial.

En primer lloc, Masfurroll ha indicat que l’emprenedoria és una habilitat que tothom té desenvolupada, en major o menor mesura, però que es pot potenciar. D’aquesta manera, Masfurroll indica que la formació és important tot i que ha d’anar acompanyada del fonamental esperit emprenedor, i que aquesta va ser la voluntat en crear el curs “U2B” de la UAB.

Per altra banda, el president del Consell Social també ha esmentat que perquè un projecte emprenedor pugui avançar amb èxit, és clau que estigui emparat en una demanda clara per part de la societat, com també ser rigorós, disposar de recursos i saber-los aplicar de manera eficient i comptar amb un equip ben estructurat.

Finalment, Masfurroll ha fet incís en que s’hauria de fer un canvi en la manera de veure el fracàs, ja que és la millor via cap a l’aprenentatge, apuntant que l’emprenedoria s’hauria de fomentar ja des de l’escola, ensenyant a detectar talent i ajudant a descobrir vocacions.

Podeu consultar l'entrevista clicant aquí.

Dins de