Vés al contingut principal

UAB Ràdio comença a emetre la seva programació el 13 de febrer

10 feb. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
A partir del 13 de febrer, la UAB compta amb un nou mitjà de comunicació. A les 12 h, començarà l'emissió d'UAB Ràdio, que forma part del projecte UAB Campus Mèdia, desenvolupat a la Facultat de Ciències de la Comunicació. Es podrà escoltar al dial 100.3 FM o bé a través del web www.uab.cat/campusmedia/.
Ràdio
El proper 13 de febrer, coincidint amb el Dia Mundial de la Ràdio, s'inaugurarà la nova emissora UAB Ràdio a les 12 h. El primer programa comptarà amb la participació de Ferran Sancho, rector de la UAB; Josep Maria Català, degà de la Facultat de Ciències de la Comunicació; Antoni Bassas, periodista i padrí de la nova emissora, i una sèrie de convidats relacionats amb el món de la ràdio i la comunicació. Es podrà seguir el programa des de l'enllaç www.uab.cat/campusmedia/ o bé des del dial 100.3 FM.

A més, el mateix divendres, dia 13, participaran com a convidats els membre de l'equip de "Tarda de Ràdio", de Ràdio Sabadell, que emetran el seu programa des de la Facultat de Ciències de la Comunicació dins la franja horària de 16 a 19 h. Es podrà seguir també per antena en el dial 94.6 FM.

UAB Ràdio forma part d'UAB Campus Media, projecte transmèdia de la Facultat de Ciències de la Comunicació dirigit per Antoni Vidal, professor del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual. Aquest portal allotja una televisió per Internet, UABTV, i, a partir d'ara, l'emissora UAB Ràdio.

UAB Campus Mèdia compta amb un equip d'una quinzena de persones i està oberta a col·laboracions estables i puntuals mitjançant podcasts i altres formats. Per a més informació sobre com participar-hi, cal adreçar-se a radio@uab.cat.

Dins de