Vés al contingut principal

UAB-Emprèn ofereix suport a la generació d'idees i l'emprenedoria de forma telemàtica

19 juny 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El programa d'emprenedoria de la UAB no ha aturat la seva activitat per la COVID-19 i assessora en línia les persones estudiants i titulades de la UAB amb idees i projectes emprenedors. A més, reprendrà la programació formativa i de competicions el curs 2020-2021.

Suport telemàtic a l'emprenedoria

La pandèmia de COVID-19 ha provocat que UAB-Emprèn suspengui l'activitat presencial en els darrers tres mesos, però no que deixi de prestar servei a la comunitat universitària. El programa continua assessorant, ara de forma telemàtica, les persones estudiants i titulades de la UAB que volen desenvolupar les seves idees i projectes emprenedors.

Per tal de gaudir d’aquest servei, només cal contactar a l’adreça electrònica uab.empren@uab.cat.

Paral·lelament, i de cara al nou curs acadèmic 2020-2021, UAB-Emprèn ja treballa en una nova programació formativa (càpsules, tallers, cursos, etc.) que serà virtual en bona part, i en noves competicions d’emprenedoria.

Mentrestant, és possible fer el Curs Virtual en Generació d’Idees i Emprenedoria Social de forma gratuïta a través del Campus Virtual de la UAB. Consta de 15 píndoles audiovisuals, també disponibles amb subtítols en anglès per a l'alumnat internacional de la Universitat.

Dins de