Vés al contingut principal

UAB Campus Mèdia arriba al seu segon aniversari i estrena nous espais

23 abr. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El mitjà de comunicació online impulsat des de la Facultat de Ciències de la Comunicació, UAB Campus Mèdia, va començar el seu recorregut la Diada de Sant Jordi de 2013. Avui emet un programa especial a partir de les 13,30 h i presenta les seves novetats al web i a la programació.
UAB Campus Mèdia
La plataforma de televisió i ràdio online UAB Campus Mèdia arriba al seu segon any d'existència. L'aniversari coincideix amb la Diada de Sant Jordi. A les 13,30 h, s'emetrà un programa especial.

UAB Campus Mèdia és una plataforma, impulsada per la Facultat de Ciències de la Comunicació, d'articulació de continguts interactius elaborats pels estudiants de forma homologable als que produeixen altres mitjans. Està conformada per UABtv, UABràdio i pròximament, la revista Campus Online.

Ara, UAB Campus Mèdia renova la seva imatge amb un nou web on es podrà seguir la programació d'UABtv i UABràdio per streaming. El mitjà multiplataforma creix també gràcies a l'estrena de dos nous espais de ràdio: un sobre històries de la ràdio a la UAB i un altre sobre arqueologia. A més, UABtv disposa d'una nova webcam que retransmet en directe imatges del campus.

La televisió celebrarà l'aniversari amb un programa especial informatiu de Sant Jordi que comptarà amb connexions en directe des del campus i des de Barcelona, així com entrevistes a diferents professors i entitats de la universitat.

UAB Campus Mèdia va néixer el 23 d'abril de 2013 amb l'objectiu de crear nous formats i d'apropar les rutines dels mitjans de comunicació als alumnes de la facultat de comunicació de la UAB. En un primer moment, les seves emissions es centraven en un informatiu diari a través de la televisió; en l'actualitat, i després del naixement d'UABràdio al 100.3FM, ha anat augmentat la seva programació.

Dins de