Vés al contingut principal

Trobada entre el secretari general de CCOO a Catalunya, Javier Pacheco, i la rectora de la UAB

29 nov. 2017
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Pacheco va estar a la UAB el 29 de novembre passat per participar en la jornada “Els reptes de futur del nostre sindicat”, organitzada per la secció sindical de CCOO a la UAB.
El secretari general de CCOO a Catalunya, Javier Pacheco, a la UAB
La rectora de la UAB, Margarita Arboix, va mantenir una trobada institucional amb el secretari general de CCOO a Catalunya, Javier Pacheco. A la reunió van assistir també el secretari general de la Federació d’ensenyament de CCOO, Manel Pulido, el secretari general de CCOO al Vallès Occidental i la Catalunya Central, Enrique Rodríguez, el secretari de la Secció Sindical de CCOO a la UAB, Juan Montesinos i altres membres de l’equip de govern de la UAB.

Pacheco va participar posteriorment en sengles assemblees: una de delegats i delegades del sindicat a les universitats públiques catalanes per parlar sobre la situació laboral de les universitats públiques catalanes i que va tenir lloc a la Facultat de Veterinària i una altra de persones delegades, afiliades o simpatitzants de l’organització del campus de la Universitat que va tenir lloc a la sala d’Actes del Rectorat.

Dins de