Vés al contingut principal

Tres màsters de la UAB a la conferència Erasmus+ “Mastering Joint Excellence under Erasmus Mundus”

21 jul. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Els màsters Erasmus Mundus en Environmental Studies - Cities & Sustainability (JEMES CiSu), en Education Policies for Global Development (GLOBED) i en Crossing the Mediterranean: towards Investment and Integration (MIM) de la UAB participen a la conferència Erasmus+ "Mastering Joint Excellence under Erasmus Mundus".
UAB a la Conferència ErasmusPlus Mastering Joint Excellence under Erasmus Mundus

La conferència de networking "Mastering Joint Excellence under Erasmus Mundus" ha tingut lloc en el marc dels esdeveniments que organitza la Comissió Europea com a part del programa Erasmus+. S’ha celebrat a Brussel·les els dies 29 i 30 de juny.

La UAB ha participat amb tres dels seus vuit màsters Erasmus Mundus:

També va assistir-hi la Mireia Galí, Assessora de Projectes Erasmus Mundus a la Oficina de Projectes Internacionals de la UAB, que assessora i dóna suport a tots els programes conjunts internacionals de la universitat.

L’esdeveniment ha reunit a prop de 150 persones de tota Europa, entre coordinadors de programes Erasmus Mundus i de les universitats, responsables i personal tècnic de les oficines nacionals del programa Erasmus+ i representants de la Erasmus Mundus Association, que reuneix a alumni dels programes conjunts. Durant dos dies han compartit experiències i coneixements en workshops sobre temes tals com el control de qualitat de la docència, el valor afegit dels programes conjunts, l’empleabilitat dels estudiants o la promoció i sostenibilitat dels màsters, entre d’altres.

Actualment, l'oferta formativa de la UAB compta amb vuit màsters i un doctorat Erasmus Mundus.

Més informació:

Màster Erasmus Mundus en Environmental Studies - Cities & Sustainability (JEMES CiSu)
Màster Erasmus Mundus en Education Policies for Global Development (GLOBED)
Màster Erasmus Mundus en Crossing the Mediterranean: towards Investment and Integration (MIM)

Web del màster JEMES CiSu
Web del màster GLOBED