Vés al contingut principal

Treballar des de casa amb tecnologia de forma saludable

23 març 2021
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El dijous 25 de març es va presentar el webinar “Com prevenir el tecnoestrès: estudiar o treballar des de casa de forma saludable”, on es van donar consells molt interessants per a portar de la millor manera possible la situació excepcional que estem vivint enguany.  La sessió es va realitzar via Microsoft Teams a les 12:00 h. Per accedir al webinar feu clic a la notícia.

UAB

En temps de pandèmia hem de tenir encara més cura de la nostra salut. Un dels temes que més preocupació genera als treballadors i als estudiants és el fet de treballar o estudiar sense sortir de casa. Partint d’aquest problema, es va presentar el webinar “Com prevenir el tecnoestrès: estudiar o treballar des de casa de forma saludable”, que va tenir lloc el dijous 25 de març a les 12:00 h.

La sessió va ser liderada per Yolanda Valentín, Psicòloga i tècnica superior en PRL (Egarsat), i en aquesta es van tractar temes com ara, com han afectat les tecnologies en les nostres relacions socials, aspectes positius i negatius de la utilització de tecnologies, què és el tecnoestrès i recomanacions per treballar des de casa de forma saludable.

Per visualitzar el webinar feu clic al cartell.

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Salut i benestar