Vés al contingut principal

Treball Campus ofereix una xerrada sobre mobilitat internacional

13 nov. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Treball Campus organitza, el mes de novembre, el cicle de sessions informatives "Fer pràctiques i treballar a l'estranger: oportunitats i recursos". La primera té lloc el 18 de novembre i tracta sobre els programes de mobilitat de la UAB. Per assistir-hi, és necessari inscriure's prèviament. També es pot seguir en directe en aquest enllaç.
Fer pràctiques i treballar a l’estranger: oportunitats i recursos
Treball Campus organitza, el mes de novembre, el cicle de sessions informatives "Fer pràctiques i treballar a l'estranger: oportunitats i recursos". La primera sessió tindrà lloc el proper 18 de novembre i es parlarà dels programes, beques i recursos que la UAB ofereix als estudiants i graduats per facilitar la seva mobilitat internacional. Tindrà lloc a les 13,30 h, a la sala d'actes del Rectorat.

L'Àrea de Relacions Internacionals i Treball Campus presentaran amb detall aquests programes i beques enfocats tant per realitzar estades acadèmiques com per a estades de pràctiques o per a la cerca de feina en altres països. A més, diversos participants de diferents programes explicaran les seves experiències de primera mà.

Atesa la situació del mercat de treball català i espanyol, els elevats índexs d'atur juvenil i la forta demanda entre els universitaris tant d'informació com d'oportunitats i canals de cerca de pràctiques i feina en altres països, la Universitat Autònoma de Barcelona, mitjançant Treball Campus, ha organitzat les sessions informatives "Fer pràctiques i treballar a l'estranger: oportunitats i recursos".

Les tres primeres sessions programades tenen com a objectiu donar a conèixer a estudiants, Alumni, investigadors, professorat i Personal d'Administració i Serveis, les oportunitats i els recursos en matèria de pràctiques i ocupació de la mà de professionals i experts en cada àmbit, aportant informació i experiències. A més, cada sessió inclourà un "Speakers'Corner" on estudiants i titulats explicaran les seves experiències internacionals.

La segona sessió tindrà lloc el dimecres 25 de novembre i tractarà sobre les oportunitats laborals que ofereix la regió d'Alemanya de Baden-Württemberg. I la tercera i última sessió d'aquest cicle tindrà lloc el dijous 26 de novembre i tractarà sobre els reptes i oportunitats que ofereixen els organismes de la Unió Europea.

Totes les sessions tindran lloc a la sala d’Actes del Rectorat de 13,30 a 15,30 hores. L'assistència al cicle de sessions és gratuïta però és necessària la inscripció prèvia ja que l'aforament és limitat a la capacitat de la sala. Més informació i inscripcions: Fer pràctiques i treballar a l'estranger: oportunitats i recursos

Dins de