Vés al contingut principal

Tornen els International Welcome Days del 7 a l'11 de febrer

04 feb. 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Els International Welcome Days oferiran un extens ventall d'activitats amb l'objectiu que els estudiants coneguin el Campus de la UAB i els seus serveis i col·lectius. També serviran com a punt de trobada entre estudiants locals i estudiants d'intercanvi.

International Welcome Days

Durant la primera setmana del segon semestre, concretament del 7 a l'11 de febrer, el campus acollirà diverses activitats, tallers i xerrades per a conèixer més a fons la Universitat. Aquestes dates serviran per traslladar als estudiants totes les activitats de què podran gaudir durant la seva estada a la UAB, i també per conèixer els estudiants internacionals que acaben d'arribar, i viceversa.

Les jornades s'obriran amb una benvinguda institucional als estudiants internacionals i, durant els següents dies, oferiran activitats com un taller de català des de zero, la presentació de la colla castellera Ganàpies de la UAB, una classe magistral de swing o un tour per la UAB, d'entre moltes altres.

Els horaris, les diferents activitats i les seves inscripcions les podeu trobar en aquest enllaç.

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Educació de qualitat