Vés al contingut principal

Torna el curs Aprendre a Emprendre Express

23 nov. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Dijous, 26 de novembre, tindrà lloc un curs sobre emprenedoria per als estudiants de la Universitat Autònoma de Barcelona. La formació tindrà lloc de 9h a 15h a diferents espais de la Facultat d’Economia.
Aprendre a Emprendre
Aprendre a Emprendre Express, és un curs organitzat per la UAB-Emprèn, amb l’objectiu d’oferir una primera formació sobre emprenedoria als estudiants de qualsevol carrera i també a estudiants de màster i doctorat.

La formació es durà a terme de 9h a 15h a diferents espais de la Facultat d’Economia i comptarà amb emprenedors reconeguts com Francesc Font, Jordi Barri i Daniel Jordà. La jornada conclourà amb una classe magistral sobre el model Canvas de la mà de Juanjo Villanueva i Carlos Guallarte.

Les places són limitades i cal confirmar l’assistència prèviament: uab.empren@uab.cat. Per a més informació podeu consultar el programa adjunt.

Dins de