Vés al contingut principal

Toni Fine parla sobre el poder judicial dels Estats Units a la Facultat de Dret

29 abr. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La nord-americana Toni Fine, professora de la Fordham University de Nova York, impartirà una conferència sobre el poder judicial als Estats Units el 2 de maig, a la sala de juntes de la Facultat de Dret. Fine ha desenvolupat diverses responsabilitats a associacions i institucions acadèmiques.
Toni Fine
El proper 2 de maig, a les 12 h, la sala de juntes de la Facultat de Dret acollirà una xerrada de Toni Fine, professora de la Fordham University de Nova York, titulada "The Judicial Power in the US".

Fine es va graduar a la Duke Law School i a la State University of New York. Ha treballat en litigis administratius i comercials al bufet Crowell & Moring de Washington D.C. Actualment, és vicedegana de programes internacionals de la Facultat de Dret de la Fordham University i directora del Programa d'Investigació i Formació Judicial Internacional de la mateixa facultat. Ha desenvolupat també altres responsabilitats a la NYU School of Law i a la Association of American Law Schools. És membre fundadora de Lawyers without Borders i la primera nord-americana que ha format part de la junta de la German American Lawyers Association.

Ha impartit docència i ha pronunciat nombroses conferències arreu del món. Ha escrit nombrosos articles sobre la legislació nord-americana i és autora dels llibres American Legal Systems: A Resource and Reference Guide (Lexis, 1997) i An Introduction to the Anglo-American Legal System (Thompson, 2007), que han estat traduïts a diversos idiomes.

Fine oferirà també una conferència sobre la sentència de la Cort Suprema d'Estats Units en relació al matrimoni entre persones del mateix sexe el 3 de maig, al Col·legi d'Advocats de Barcelona.

Dins de