Vés al contingut principal

Taula rodona «Drets i salut mental»

06 març 2024
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Drets i salut mental seran els eixos de la taula rodona que tindrà lloc el proper 12 de març en el marc de les activitats organitzades al voltant del lema d’enguany «La salut mental està en joc. Guanyem la partida».

Facultat de Dret de la UAB

El proper 12 de març a les 10 h tindrà lloc a l’Aula Magna de la Facultat de Dret la taula rodona «Drets i salut mental». Aquesta és la propera activitat organitzada al voltant del lema de la UAB d’aquest curs acadèmic 2023-2024 «La salut mental està en joc. Guanyem la partida».

La taula rodona comptarà amb la participació de Sandra Camacho, professora de Dret Civil de la UAB, Beatriz Pérez, investigadora del grup de recerca Lis, de la UAB, i membre de l’associació ActivaMent Catalunya, Maria Aran, coordinadora de la Federació Veus, i Antonio Serrano, coordinador de l’associació Amb Experiència Pròpia.

La Federació Catalana d’Entitats de Salut Mental en 1a Persona– VEUS és una organització de Catalunya que aplega el teixit associatiu de persones amb experiència pròpia en salut mental.

Amb Experiència Pròpia és una associació dedicada a la salut mental integrada dins la Federació Catalana de Voluntariat Social i la Federació Veus, amb la missió de lluitar contra l’estigma de la salut mental i de sensibilitzar i normalitzar en aquest aspecte.

10 h El dret civil inclusiu. Sandra Camacho.

10.15 h Els drets humans i el poder psiquiàtric en disputa. Beatriz Pérez.

10.30 h Vulneració de drets en salut mental. Maria Aran.

10.45 h Debat. Modera: Antonio Serrano.

Activitat sense inscripció.

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Reducció de les desigualtats
  • Pau, justícia i institucions sòlides