Vés al contingut principal

Sociòlegs de la UAB participen al col·loqui "Crisi cultural i canvi artístic"

09 juny 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Les recerques sobre cultura i arts que actualment s'està realitzant al camp de la sociologia seran presentades al col·loqui intercongressos que organitza la Federació Espanyola de Sociologia els dies 12 i 13 de juny. Hi intervindran professors del Departament de Sociologia de la UAB.
Crisis cultural y cambio artístico
Professors del Departament de Sociologia de la UAB participaran, els dies 12 i 13 de juny, al col·loqui "Crisi cultural i canvi artístic", que organitza el Comitè de Sociologia de la Cultura i de les Arts de la Federació Espanyola de Sociologia a Barcelona.

La trobada, que tindrà lloc a la seu barcelonina de la SGAE i a Arts Santa Mònica, servirà per presentar els resultats de les recerques dutes a terme actualment a les universitats d'arreu de l'Estat en aquest camp. Està coordinada per Dafne Muntanyola, professora de sociologia i investigadora del Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT-IET) de la UAB. Muntanyola intervindrà a l'acte de cloenda del col·loqui, que tindrà lloc el dia 13, a les 18,30 h. A més, moderarà una de les sessions de debat i participarà a la taula rodona "Apocalípticos vs. integrados: ¿cómo puede la sociología comprender las dispares funciones de las adhesiones estéticas?".

Per la seva banda, Maria del Mar Griera moderarà, el dia 12, a les 12 h, una de les sessions en què es presentaran ponències sobre l'estatut cultural de l'humor, sociologia d la literatura i "l'oïda de la sociologia". I Avi Astor, el dia 13, a la sessió de les 15 h, oferirà la ponència "Luchas clasificatorias y fronteras simbólicas en la reglamentación de las actuaciones callejeras en Barcelona".

Dins de