Sessió informativa sobre els trams de recerca
El proper dimecres 22 d’octubre tindrà lloc al Rectorat de la UAB una sessió informativa presencial sobre els trams de recerca.

Per tal de ressoldre els dubtes que poden sorgir en presentar-se a la convocatòria de Sexennis d’ANECA 2025 o a la de Mèrits de Recerca de l’AQU 2026, el proper dimecres 22 d’octubre, a les 12h, la Sala d’Actes del Rectorat acollirà una jornada informativa presencial.
Durant la sessió es tractaran qüestions sobre situacions administratives, vida laboral, publicació de les aportacions al Dipòsit Digital de Documents de la UAB (DDD), accés obert i dades de recerca en obert, narrativa bibliomètrica i com referenciar documents a EGRETA i al CVN, entre d’altres. La jornada finalitzarà amb un torn obert de preguntes.
La sessió està organitzada conjuntament per l’Àrea de Gestió de Persones, l’Àrea de Gestió de la Recerca, l’Oficina Tecnològica de Recerca i el Servei de Biblioteques de la UAB.
Formulari d’inscripció
Preguntes Freqüents sobre els Trams del PDI