Vés al contingut principal

Sessió del Claustre de la Universitat Autònoma de Barcelona

12 des. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El dijous 15 de desembre pròxim, a les 8.30 hores en primera o a les 9.00 hores en segona convocatòria, tindrà lloc una sessió ordinària del Claustre de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Claustre de la UAB
El Claustre s'iniciarà amb la constitució del Claustre, l'elecció dels membres de la Mesa del Claustre i l'elecció dels representants del Claustre al Consell de Govern. Tot seguit es procedirà a l'aprovació de l'acta de la darrera sessió i continuarà amb els informes de la rectora i del Síndic de Greuges de la UAB. Posteriorment, es tractaran les propostes presentades per claustrals de la UAB per al seu debat i votació: moció en favor del dret a les manifestacions democràtiques (per acord a la Mesa del Claustre aquesta moció ha estat acceptada condicionalment a la seva reformulació), moció de suport a la universitat pública gratuïta, i moció de suport per obrir un debat sobre el sistema d'avaluació continuada a la UAB. Finalment es tancarà el Claustre amb un torn obert de paraules.

El Claustre és l'òrgan màxim de representació de la comunitat universitària i debat les línies generals d'actuació de la Universitat, controla la gestió dels càrrecs i impulsa l'activitat normativa d'altres òrgans de govern. Es renova cada 4 anys, a excepció del sector dels estudiants, que ho fa cada 2, i es reuneix com a mínim dues vegades a l'any. A més del funcionament per sessions plenàries, el Claustre pot crear comissions específiques.

Dins de