Vés al contingut principal

Sergi Figueres, referent de l'emprenedoria social, comparteix la seva experiència en un taller virtual a la UAB

08 març 2021
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

La sessió serà exclusiva i gratuïta per a l'alumnat de la UAB, i Figueres hi narrarà la seva vivència com a cofundador i CEO de Worldcoo, companyia pionera de l'arrodoniment solidari en el pagament en comerços. Serà el 17 de març, dimecres, a les 13.00 h a través de Microsoft Teams.

Sergi Figueres, cofundador de Wordlcoo

Sergi Figueres va iniciar la seva trajectòria professional mentre cursava el Grau en Dret i Administració d’Empreses a la UAB, estudis que va completar l’any 2008. Des del 2012 s’ha convertit en un referent de l’emprenedoria social dins i fora del país com a co-fundador i CEO de Worldcoo, una empresa que té per objectiu el finançament de projectes solidaris d’ONG a través d’establiments comercials compromesos, que ofereixen els seus clients l’opció d’arrodonir a l’alça els seus pagaments amb targeta de crèdit i donar aquests cèntims a causes socials.

Figueres impartirà, en exclusiva per a l’alumnat de la UAB, un taller en línia gratuït en què compartirà l'experiència de creació i desenvolupament de la seva companyia. Serà el proper 17 de març, dimecres, a les 13.00 h a través de Microsoft Teams. L’activitat està organitzada pel programa UAB-Emprèn i forma part de la seva oferta formativa per desenvolupar les habilitats i les competències necessàries en l’àmbit de la generació d’idees i l’emprenedoria social.

Per tal d'assistir al taller només cal formalitzar la inscripció a través d’aquest enllaç. Un dia abans de la sessió, les persones inscrites rebran un enllaç que els permetrà connectar-se a la reunió de Microsoft Teams.

Dins de