Vés al contingut principal

Seminari sobre la salut mental en els primers anys de vida

03 nov. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El 3er seminari de la CORE en Salut Mental de la UAB que té lloc dijous, 10 de novembre, a l’Hospital Parc Taulí de Sabadell, tractarà sobre els trastorns mentals infantojuvenils, amb especial incidència en els aspectes sobre els quals es poden aplicar accions de prevenció.
3er Seminari de la CORE en Salut Mental de la UAB
La trobada “Creixent en Salut Mental: la Salut Mental al llarg de les primeres etapes de la vida”, ha estat organitzada per la Comunitat de Recerca (CORE) en Salut Mental de la UAB, per debatre sobre els diferents aspectes de les psicopatologies que es presenten en les primeres etapes del desenvolupament de la persona, especialment pel que fa a la identificació d’aquelles en què es pot actuar de manera preventiva.

Entre les temàtiques que tractaran en les seves presentacions els experts participants hi ha l’ús de psicofàrmacs durant la gestació, el risc genètic en l’autisme, la interacció entre factors ambientals i genètics en el THDA, l’estrès i les addiccions en l’adolescència i la prevenció en psicosis i en els trastorns alimentaris. Una taula rodona sobre com fer realitat la prevenció en salut mental infanto-juvenil clourà la jornada.

El Seminari comptarà amb la presència dels doctors Ignacio Morgado, catedràtic de Psicobiologia i director de l’Institut de Neurociències de la UAB (INc); Cristina Molina, directora del Pla Director Salut Mental i Addiccions del Departament de Salut i Joan Martí, director general de la Corporació Sanitària Parc Taulí, que donaran la benvinguda als assistents.

La cloenda anirà a càrrec dels doctors Armand Sánchez, vicerector de Recerca i de Transferència de la UAB i Diego Palao, director executiu de Salut Mental Parc Taulí-Hospital Universitari.

El comitè científic del seminari està format pels doctors Diego Palao, Montse Pamias i Narcís Cardoner, experts en psiquiatria del Parc Taulí - Hospital Universitari i professors de la UAB, i la doctora Roser Nadal, investigadora de l’INc i professora de Psicologia de la Universitat.

Més informació sobre el 3er Seminari de la CORE en Salut Mental

Dins de