Vés al contingut principal

Seleccionats els estudiants de la UAB per participar en l’Imagine Express 2016

04 feb. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Andreu Enfedaque, alumni d’ADE i Dret i Javier Rodríguez, estudiant de Nanotecnologia, són els dos UAB “Dreamers” que pujaran al tren Barcelona-París-Londres, on es durà a terme aquest concurs, del 19 al 22 de febrer.
Dreamers 2016
Els organitzadors d'Imagine Express ja han seleccionat dos UAB “Dreamers” per participar en l'edició 2016 d'aquest concurs que potencia el talent emprenedor jove i que compta amb el suport de la UAB i del Consell Social, a través del Programa UAB-Emprèn:

Andreu Enfedaque, alumni d’ADE i Dret, ha estat seleccionat en la categoria de “Business”. Aquest emprenedor va estudiar a la UAB i a la Universitat Leibniz d'Hannover (Alemanya). Va fer una estada acadèmica als Estats Units i ha viscut i treballat 4 anys a Alemanya (Berlín i Hannover).

D’altra banda, Javier Rodríguez és estudiant de segon curs de Nanotecnologia a la UAB i amb tan sols 19 anys ha estat seleccionat com un dels 12 “Dreamers” dins de la categoria “Creative Mind”.

Imagine Express 2016 convida als participants a desenvolupar per equips una aplicació mòbil relacionada amb la salut, l'aigua, la fintech o la internet de les coses (IoT).

Les idees seran presentades a Londres i el millor equip en cada sector rebrà finançament i mentoring per desenvolupar-la. Durant el viatge de tornada, els projectes guanyadors es constituiran com una empresa i, una vegada a Barcelona, els emprenedors els presentaran en el Mobile World Congress per instal·lar-se en incubadores de la ciutat.

Dins de