Vés al contingut principal

Seguiment de la jornada de vaga d'estudiants del dia 10 de maig

10 maig 2017
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El desenvolupament de la jornada de vaga d'estudiants del dia 10 de maig a la UAB ha tingut un seguiment majoritari al 60% dels centres docents i poca incidència a la resta.
Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona

La màxima incidència ha estat a les facultats de Ciències de la Comunicació, Ciències de l'Educació, Ciències Polítiques i Sociologia, Dret, Economia i Empresa, Filosofia i Lletres, Psicologia i Traducció i Interpretació, on no s'ha fet la docència programada del matí. A la tarda, en alguns dels centres, s'ha realitzat algunes classes, amb poca afluència d'estudiants.

A les facultats de Biociències, Ciències, Medicina i Veterinària, s'ha realitzat la majoria de la docència programada, tot i que amb una afluència d'estudiants més baixa que l'habitual. A l'Escola d'Enginyeria, tant pel que fa a les classes impartides com a l'assistència d'estudiants, la normalitat ha estat absoluta. Al Campus de Sabadell, s'ha fet pràcticament la totalitat de la docència amb una afluència reduïda d'alumnat.

Pel que fa a incidències, han estat cremats tres contenidors de deixalles a l'Eix Central a mig matí i s'ha siliconat algunes portes d'aules.

Dins de