Vés al contingut principal

Sabem què suposa la depressió? Dia Mundial de la Salut

03 abr. 2017
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Amb motiu del Dia Mundial de la Salut el voluntariat del programa de salut de la FAS organitza el 6 d’abril una gimcana per tal de prendre consciència sobre què és i com es viu la depressió, una malaltia sovint poc coneguda.
IMG20170403_diamundialsalutfas
Com cada any, l’Organització Mundial de la Salut (OMS) celebra el Dia Mundial de la Salut, que enguany  gira al voltant de la depressió. Així doncs, el grup de voluntariat de salut de la FAS vol aprofitar la jornada per posar llum sobre un tema poc tractat: la depressió a la universitat.

Per aquest motiu, el 6 d’abril s’organitza l’activitat “L’odissea diària”, una gimcana que  pretén ser una eina de reflexió i conscienciació sobre la depressió en l’entorn universitari, i un instrument per diferenciar entre estar trist i deprimit, tenir un mal dia o una mala època, etc.  L’estudiantat que s’hi vulgui apropar podrà conèixer una mica millor què vol dir patir una malaltia com la depressió mitjançant proves diverses: es podrà experimentar el cansament físic i mental que suposa, la distorsió en la percepció de la realitat, la tristesa profunda que se sent...

A més, com ja és habitual, s’instal·larà també el Xiringu, el punt itinerant d’informació en temes de salut i sexualitat de la UAB.

Si vols apropar-te a la realitat de la depressió, vine a la Plaça Cívica el 6 d’abril de 13 h a 15 h!

Dins de