Vés al contingut principal

S'obre la convocatòria ICREA Acadèmia 2023

28 jul. 2023
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El 24 d’agost s’obre la convocatòria ICREA Acadèmia 2023. El termini de presentació de sol·licituds finalitza el dia 26 de setembre de 2023.

Logotip ICREA

El Programa ICREA Acadèmia es va iniciar l'any 2008 amb la finalitat d'incentivar i recompensar l'excel·lència investigadora del personal docent i investigador doctor amb vinculació permanent a una universitat pública de Catalunya. Es tracta d'un programa d'intensificació de la recerca del professorat que imparteix docència i que està en fase plenament activa i amb més potencial de creixement científic. El reconeixement, que s’atorga per cinc anys, ha permès augmentar l’impacte i l’abast internacional de la recerca que es fa a les universitats catalanes.

El dijous 24 d’agost se n’obre una nova edició, la convocatòria ICREA Acadèmia 2023. El programa ofereix al professorat un ajut que permet una dedicació superior a la recerca, perquè es redueixen les tasques docents i s’aporta un suport econòmic. El termini de presentació de sol·licituds romandrà obert fins al dia 26 de setembre de 2023.

Més informació:

Dins de