Vés al contingut principal

Recuperació parcial de l’import de la paga extraordinària de l’any 2013

14 set. 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

En aplicació del Decret llei 3/2020, la Universitat Autònoma de Barcelona abonarà el 60 % restant de la paga extraordinària de 2013. Aquest pagament es farà efectiu en la nòmina del mes de setembre.

Recuperació parcial de la paga extra 2013

En el cas del personal que va treballar a la Universitat l'any 2013 que a 1 de gener de 2019 no estava en actiu (personal jubilat o en situació d'excedència, per exemple) i que ja va sol·licitar la devolució de la recuperació parcial del 10% via formulari, se li abonarà d’ofici la quantitat corresponent.

Dins de