Vés al contingut principal

Publicat el VI Conveni col·lectiu del PAS-L

21 gen. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
S’ha publicat al DOGC el VI Conveni col·lectiu del PAS laboral de les universitats públiques catalanes, que estableix el pagament de l’increment retributiu que no es va fer efectiu l’any 2010.
Documents a la Biblioteca de Ciències Socials

Segons estableix el conveni, a la disposició transitòria primera, el mes següent de la seva publicació es liquidarà de manera proporcional a les seves retribucions un 0,3 % d’increment retributiu corresponent als mesos de gener a maig del 2010, i de la paga extra del mes de juny de 2010, atès que no es va fer efectiu. Es tindran com a referència les taules retributives del 2009.

Podeu consultar tant el text del conveni com la correcció d'errors als enllaços següents:

RESOLUCIÓ EMO/3093/2015, de 23 de desembre, per la qual es disposa la inscripció i la publicació del Conveni col·lectiu del personal d'administració i serveis laboral de la Universitat de Barcelona, la Universitat Autònoma de Barcelona, la Universitat Politècnica de Catalunya, la Universitat Pompeu Fabra, la Universitat de Girona, la Universitat de Lleida i la Universitat Rovira i Virgili (codi de conveni núm. 79002770012008).

CORRECCIÓ D'ERRADES a la Resolució EMO/3093/2015, de 23 de desembre, per la qual es disposa la inscripció i la publicació del Conveni col·lectiu del personal d'administració i serveis laborals de la Universitat de Barcelona, la Universitat Autònoma de Barcelona, la Universitat Politècnica de Catalunya, la Universitat Pompeu Fabra, la Universitat de Girona, la Universitat de Lleida i la Universitat Rovira i Virgili (codi de conveni núm. 79002770012008) (DOGC núm. 7039, de 18.1.2016).

Dins de