Vés al contingut principal

Professionals debaten sobre la relació entre neurociència i creativitat

30 juny 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La capacitat d'innovar té un paper clau a l'activitat professional que està sent estudiant des de la neurociència. El 30 de juny, a Barcelona, debatran sobre el tema Alfons Cornella (Infonomia), Lluís Martínez-Ribes (Esade) i Óscar Vilarroya (Unitat de Recerca en Neurociència Cognitiva de la UAB).
Diàlegs 3C: Coneixement, Creativitat i Canvi
El 30 de juny, a les 19 h, tindrà lloc la xerrada "Neurociència i creativitat" al Palau Macaya de Barcelona. Hi intervindran Alfons Cornella, president d'Infonomia; Lluís Martínez-Ribes, professor d'Esade i consultor de neuromàrqueting; i Óscar Vilarroya, investigador de la Unitat de Recerca en Neurociència Cognitiva de la UAB.

L'activitat creativa del cervell és un àmbit de gran interès per als neurocientífics. La neurociència ha mostrat que el nostre cervell s'adapta a les novetats i genera models nous, però té un gran enemic: la rutina. Quines són les claus per estimular, dintre de les organitzacions, la creativitat, la innovació i la capacitat de somiar? Els experts tractaran sobre el tema en aquest debat, que serà moderat pel periodista Lluís Reales, professor del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura de la UAB.

Aquesta xerrada s'emmarca dins del cicle "Diàlegs 3C. Coneixement, creativitat i canvi. Nous paisatges per a les persones i les organitzacions", que està organitzat per l'Associació d'Amics de la UAB, l'Obra Social "la Caixa" i el Laboratori de Pensament Prospectiu del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura de la UAB. Per assistir-hi, cal trucar al 93 400 53 59.

Dins de