Vés al contingut principal

Presentació de la plataforma de "crowfunding" Precipita

02 des. 2014
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La Fundación Española para la Ciencia y Tecnología (FECYT) presenta Precipita, una plataforma pública de crowfunding de donació per a projectes de recerca i divulgació científica, en un acte que té lloc divendres, 16 de gener, a les 12 h, a l’Institut de Neurociències (Aula Laia Acarín –M1/129-).
Logotip de la plataforma de crowfunding Precipita
Precipita neix com una plataforma exclusiva per a projectes de recerca i divulgació científica de centres públics d’investigació i suposa, segons la FECYT, “un punt de trobada entre els investigadors i les persones interessades en la ciència”. El seu objectiu és donar suport als investigadors, per tal que puguin donar a conèixer els seus projectes de manera que la societat els entengui i els valori, i alhora implicar activament al ciutadà en la ciència, augmentant a més la seva cultura científica.

En l’acte de presentació s’explicaran detalladament les característiques de la plataforma i el seu funcionament, com ara el sistema de selecció de projectes, els tipus de projectes que s’hi poden presentar i de quins àmbits, els objectius del finançament, etc.

Per assistir-hi és necessària la confirmació prèvia enviant un correu electrònic a web.inc@uab.cat

Dins de