Vés al contingut principal

Premi Nacional de Comunicació per a 'L'altra ràdio', dirigit i presentat per Cinto Niqui

30 oct. 2019
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Cinto Niqui Premi
La Generalitat de Catalunya ha lliurat el Premi Nacional de Comunicació 2019, en la categoria de radiodifusió, al programa 'L'altra ràdio', dirigit i presentat per Cinto Niqui, professor del Departament de Comunicació Audiovisual de la UAB. Els premis els atorga la Generalitat de Catalunya des de l'any 1999 amb motiu del 75è aniversari del naixement de la primera emissió regular de ràdio a Catalunya.

El jurat ha premiat Cinto Niqui, director de 'L’altra ràdio', programa de Ràdio 4, que està a punt de cumplir 40 anys en antena, amb més de 2.300 emissions. 'L'altra ràdio' és el magazín amb més anys d’emissió de la radiodifusió catalana que continua apostant per la divulgació de les noves tecnologies audiovisuals, la reflexió sobre el seu impacte a la societat i el coneixement de la història de les comunicacions. Amb un to divulgatiu i un llenguatge radiofònic senzill, el periodista reflexiona setmanalment sobre l'ús i l'impacte en la societat de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC), considerades eines de transformació social.

Cinto Niqui imparteix classes a la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB des de l'any 1992 i és membre del Grup Internacional d'Estudis sobre Comunicació i Cultura (InCom-UAB). Des de 1991 col·labora en diferents programes com a periodista especialitzat en rumba catalana, salsa i jazz llatí i afrocubà.

Més informació: Premis Nacionals de Comunicació

Dins de