Vés al contingut principal

Participa en l'elecció del cartell de la Festa Major 2019!

16 set. 2019
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El termini de presentació de propostes pel cartell de la Festa Major 2019 ja ha finalitzat i ara la comunitat de la UAB pot dir la seva i votar la seva proposta preferida a la pàgina de Facebook FMUAB.
Vota el cartell de la FM19!
La Festa Major de la UAB és un espai on tota la comunitat universitària es dona trobada per celebrar i reivindicar plegats i plegades. Aquest any, la UAB ha decidit situar la crisi climàtica al centre i fer-ne el lema que vertebrarà les activitats del mateix dia 7 de novembre i aquelles que es duran a terme durant tot el curs 2019/2020.

El concurs del cartell de la FMUAB dona el tret de sortida a la festa i enguany ha comptat amb més de 30 propostes presentades per estudiants, personal d'administració i serveis i alumni de la UAB. El concurs va obrir-se a la participació de tota la comunitat el juliol de 2019 i cada persona podia presentar fins a un màxim de dues propostes que havíen d'incloure el lema de la Festa: "Emergència climàtica: la UAB actua!".

El passat 15 de setembre va finalitzar el termini de presentació de propostes i ara s'obre el periode per les votacions populars. Es poden trobar totes les propostes sotmeses a votació popular a la pàgina de Facebook FMUAB. Les tres propostes més votades passaran directament a la final, on un jurat format per la Vicerectora d'Alumnat i Ocupabilitat, una persona de l'equip de Dinamització Comunitària, una persona de l'equip de Cultura en Viu i una persona de l'equip de Comunicació decidiran finalment el cartell guanyador.

El cartell guanyador, que serà la imatge de la FMUAB19 i obtindrà un premi de 300€, es donarà a conèixer el mes d'octubre.

Dins de