Vés al contingut principal

Oportunitats de pràctiques en el sector tecnològic a la regió de Brainport-Eindhoven, als Països Baixos

16 juny 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El Brainport Traineeship Program ofereix estades de pràctiques internacionals per a estudiants i persones acabades de titular de l'àmbit de la tecnologia i les TIC, a realitzar durant el curs 2020-2021. Ja es poden consultar les ofertes disponibles i fer la sol·licitud per participar-hi.

Brainport Eindhoven

Brainport-Eindhoven, als Països Baixos, és una regió líder a Europa en l’àmbit de la innovació tecnològica, amb una elevada especialització en el disseny i la fabricació d’equips d’alta tecnologia i en el desenvolupament de programari. De cara al proper curs acadèmic, el Brainport Traineeship Program permetrà que estudiants d’últims cursos i persones acabades de titular de les universitats catalanes facin pràctiques en empreses i centres de coneixement de la regió.

Tant les dates de les estades com la metodologia de les mateixes (presencial, en línia, mixta) s’hauran d'adaptar en cada moment a la situació sanitària generada per la COVID-19.

Les persones estudiants i acabades de titular de la UAB que hi estiguin interessades també poden optar al programa Erasmus+ Pràctiques per tal d'obtenir un ajut al finançament de la seva estada. A més, les empreses d’acollida estan en disposició de pagar fins a 500 euros mensuals en concepte d’allotjament.

Trobareu tota la informació a: https://brainporteindhoven.com/int/traineeship/

Per resoldre qualsevol dubte, podeu adreçar-vos a: occupational.mobility@uab.cat

Dins de