Vés al contingut principal

Obres de novel·la, poesia i narrativa breu poden optar als Premis Literaris 2015

09 gen. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Els Premis Literaris 2015 que convoca l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès i la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) són oberts a totes aquelles persones que presentin obres de narrativa breu, poesia o novel.la. Les quatre modalitats de premi que inclouen es poden consultar aquí.
PremisLiteraris
Aquests premis, que tenen una llarga tradició, obren el termini de recepció dels originals el dia 12 de gener de 2015, fins el 28 de febrer de 2015, a les 24 hores. Es poden presentar obres en les quatre modalitats de premis: Premi de Novel·la «Valldaura-Memorial Pere Calders» de 2015; Premi de Poesia «Miquel Martí i Pol» de 2015; Premi de Narrativa Breu «Caterina Albert» de 2015, i Premi de Poesia «Divendres Culturals» de 2015.

L’obra guanyadora serà editada i publicada pel Servei de Publicacions de la UAB, que signarà amb l’autor o autora un contracte de cessió de drets, de conformitat amb la normativa aplicable. Les obres guanyadores rebran de 500 a 1.000 euros, depenent del premi literari.

El veredicte del Jurat es donarà a conèixer el 7 de maig de 2015, en l’acte de lliurament de premis que es farà al Museu d’Art de Cerdanyola–Can Domènech.

GUANYADORS DE L'EDICIÓ PASSADA
El dimecres 12 de novembre es van presentar les obres guanyadores de la passada edició d'aquests premis literaris. Els autors guanyadors van ser: Francesc Xavier Torrents, Premi de Novel·la «Valldaura-Memorial Pere Calders» de 2014, amb l’obra La memòria del cor; Manuel Roig, Premi de Poesia «Miquel Martí i Pol» de 2014, amb l’obra Atac de temps; Arturo Padilla de Juan, Premi de Narrativa Breu «Caterina Albert» de 2014, amb l’obra Somriures davant l’aparador, i Darío Frías, Premi de Poesia «Divendres Culturals» de 2014, amb l’obra La dimensión de lo invisible.

La presentació es va fer al MAC-Can Domènech de Cerdanyola del Vallès i van ser-hi presents els autors guardonats, la regidora de Cultura de l’Ajuntament, Montserrat Montiel, i el vicerector de Relacions Institucionals i Territori de la UAB, Manel Sabés.

Les obres han estat editades pel Servei de Publicacions de la UAB en format paper i electrònic, exceptuant el relat breu, que únicament es publicarà en format electrònic i en accés obert.

Dins de