Vés al contingut principal

Oberta la preinscripció del màster oficial en Polítiques Educatives per al Desenvolupament

12 nov. 2014
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El màster oficial en Polítiques Educatives per al Desenvolupament obre període de preinscripcions, que finalitzarà el 15 de març de 2015. Està previst que la resta de màsters oficials pel proper curs obrin preincripcions el gener de 2015.
Erasmus+
El màster oficial en Polítiques Educatives per al Desenvolupament Global (GLOBED) vol establir nous estàndards com a màster oficial en el camp de la globalització, l’educació i el desenvolupament internacional. GLOBED promourà un apropament interdisciplinari al camp de l’educació i del desenvolupament congregant centres de recerca d’arreu d’Europa d’orígens i maneres de fer diversos, i aportarà expertesa de totes les regions del món.

GLOBED és impartit per tres universitats europees (la Universitat Autònoma de Barcelona, la Universitat de Malta i la Universitat d’Oslo). Tres destacats centres de recerca en el camp de l’educació i el desenvolupament d’aquestes universitats i l’Institut Internacional de Planejament de l'Educació IIPE-UNESCO han liderat aquesta iniciativa, conjuntament amb dues altres universitats europees amb experiència reconeguda en aquest àmbit (la Universitat d’Amsterdam i la Universitat de Sarajevo).

Aquest projecte també inclou un gran nombre d’entitats associades (organitzacions internacionals, ONG, agències d’assistència i desenvolupament, universitats i centres de recerca) que col·laboren amb GLOBED de diferents maneres.

Els estudiants passaran el primer semestre a Barcelona (UAB) i podran escollir optatives al segon, que cursaran a la Universitat d’Oslo o a la d’Amsterdam, abans de tornar-se a reunir per assistir a una escola d’estiu a la Universitat de Malta.

Al llarg del segon any faran progressos en el seu desenvolupament professional fent pràctiques a institucions associades (sobretot en països en vies de desenvolupament), i duran a terme el treball de camp que calgui per a desenvolupar els seus projectes de recerca i fer els seus treballs de final de màster.

Període de preinscripció : del 3 de novembre de 2014 al 15 de març de 2015

Més informació: