Vés al contingut principal

Noves convocatòries d'ajuts lingüístics per a l'alumnat

05 abr. 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

La Generalitat ha impulsat, a través del Programa de Terceres Llengües, la convocatòria d'ajuts lingüístics Parla 3. Els ajuts tenen com a objectiu subvencionar la matrícula de cursos de formació i les proves d'acreditació de nivell d'anglès, francès, alemany o italià fins a un nivell B2, i estan dirigits a estudiants que hagin començat per primera vegada els estudis universitaris de grau a partir del curs 2014-2015 i no tinguin acreditat el nivell B2 dels idiomes esmentats.

Estudiants

La convocatòria Parla 3 té tres modalitats. La modalitat A ofereix ajuts per sufragar les despeses de la matrícula per a la prova d'acreditació del nivell B2 d'alemany, anglès, francès o italià durant el curs 2021–2022. L'import és de fins a 75 euros i el termini per presentar-s'hi roman obert fins al 30 de setembre. Més informació aquí.

La modalitat B ofereix ajuts per sufragar, durant el curs 2021–2022, les despeses de la matrícula de cursos al Servei de Llengües de la UAB de terceres llengües del sistema educatiu català un cop obtingut el nivell A2, B1 o subnivells B2.1 o B2.2 del MECR. L'import és de fins a 350 euros i el termini s'estén també fins al 30 de setembre.

I la modalitat C ofereix ajuts per fer front a les despeses de matrícula, aquest curs acadèmic 2020–2021, de cursos al Servei de Llengües de la UAB de terceres llengües per assolir els nivells A2 o B1, o els subnivells B2.1 o B2.2 del MECR. Aquesta modalitat s'adreça a estudiants que tenen concedida una beca Equitat tram 1 o una beca de la convocatòria general del Ministeri d'Educació i Formació Professional. L'import és de fins a 600 euros i el termini per presentar-s'hi acaba el 31 d'agost. Més informació aquí.

Per sol·licitar l'ajut per a aquests cursos, cal haver fet i superat un exament d'acreditació de nivell, no inclòs al curs. Es poden fer consultes a través de l'adreça de correu electrònic s.llengues.info@uab.cat o bé consultant el web www.aprencidiomes.cat.

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Reducció de les desigualtats