Vés al contingut principal

Nova edició de la trobada anual de l'Escola d'Enginyeria

19 abr. 2017
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Dijous, 27 d'abril, tindrà lloc la #MEMEnginy17, en què, a través de conferències, fòrums d'ocupació i una mostra tecnològica, els estudiants podran establir contacte amb el món laboral, la recerca, l'emprenedoria i les innovacions tecnològiques. La inauguració de la trobada és a les 10 h a sala de graus.
Imatge cartell MEMEnginy17
El dijous, 27 d'abril, tindrà lloc la trobada anual de l'Escola d'Enginyeria de la UAB,  #MEMEnginy17, organitzada per la mateixa Escola conjuntament amb el Consell d'Esdudiants d'Enginyeria. La trobada té per objectiu buscar noves oportunitats, crear xarxes de treball i potenciar el treball en comunitat. La sala de graus acollirà l'acte d'inauguració, que tindrà lloc a les 10 h. La resta d'actes es desenvoluparan a la planta baixa i a l'Edifici Q de l'Escola d'Enginyeria.

La #MEMEnginy de 2017 vol ser un punt de trobada entre tota la comunitat educativa, estudiants, docents i investigadors, personal d’administració i serveis i empreses del sector, amb la finalitat d’establir sinergies positives que beneficiïn els dos col·lectius.

La jornada comptarà amb un seguit de conferències, de demostracions i amb una mostra de tecnologia, que permetrà als estudiants descobrir les noves tendències del sector. Girarà entorn de la interconnexió digital d'objectes quotidians amb Internet (Internet of Things); la ciberseguretat; el consum i la producció energètica de manera eficient (Energy & Utilities); l'ample de banda i la tecnologia 5G; les smart cities; i les comunicacions aeroespacials, la gestió aeronàutica i la gestió de drones.

En la trobada també tindrà lloc un fòrum d'ocupació, on les empreses i institucions podran contactar amb els estudiants de l’Escola d’Enginyeria i oferir els seus programes de pràctiques, així com ofertes laborals. Dins del fòrum s'ubicarà la mostra tecnològica, on els estudiants podran veure de primera mà i experimentar amb els avenços en desenvolupament que s’utilitzen actualment en entorns reals, així com amb la tecnologia amb la qual treballaran en un futur.

Dins de