Vés al contingut principal

Nova convocatòria de beques 'Erasmus+ KA107' per cofinançar estades de pràctiques als EUA, Papua Nova Guinea i Uganda

19 maig 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Se'n pot beneficiar l'alumnat de les Facultats de Filosofia i Lletres i de Veterinària. La convocatòria romandrà oberta fins el 14 de gener de 2022 i les estades hauran d'iniciar-se entre 26 de juny d'enguany i el 28 de gener de 2022.

Mobilitat internacional

La Universitat participa en el programa Erasmus+ KA107 a països associats, una iniciativa de la Comissió Europea per fomentar les estades de pràctiques arreu del món. Per aquest motiu, el Servei d’Ocupabilitat de la UAB acaba d'obrir una nova convocatòria de beques de mobilitat específica per a l’alumnat de les Facultats de Filosofia i Lletres i de Veterinària –centres que han sol·licitat i obtingut fons del SEPIE–.

El programa servirà perquè les persones estudiants de la Facultat de Filosofia i Lletres puguin cofinançar les seves estades de pràctiques a la University of Papua New Guinea (Papua Nova Guinea), i les de la Facultat de Veterinària a la Texas A&M University (Estats Units d'Amèrica) o a la Makerere University (Uganda). La dotació de l'ajut serà de 1.500 euros per a les despeses del viatge, amb especificitats en el cas d'Uganda, i de 700 euros al mes durant el període de pràctiques.

Les beques s’adjudicaran segons criteris de selecció establerts en les bases de la convocatòria i aquesta romandrà oberta fins el 14 de gener de 2022.

L’Erasmus+ KA107 a països associats complementa els altres dos programes de beques per a la mobilitat professional internacional que ja ofereix el Servei d’Ocupabilitat: l’Erasmus+ Pràctiques i l’UAB Exchange Programme Traineeships.

Trobareu tota la informació sobre el programa Erasmus+ KA107 a països associats i el formulari de sol·licitud en línia al web del Servei d’Ocupabilitat.

Per tal de resoldre qualsevol dubte relacionat, podeu escriure a erasmus.practiques.ka107.so@uab.cat.

Dins de