Nous tallers gratuïts per actualitzar el CV i d'orientació per treballar a l'estiu
S'adrecen a estudiants i alumni que vulguin millorar el seu CV i rebre els consells d'una persona experta en la cerca de feina. Les activitats s'ofereixen durant els mesos de maig i juny en diferents opcions horàries i cal inscriure's prèviament a l'aplicació NEXUS.
![Currículum vitae](/Imatge/843/648/gran,186.jpg)
Pel que fa al taller Actualitza el teu CV, és imprescindible portar el CV en format digital editable; es podrà treballar amb el propi ordinador portàtil, tot i que la sala disposarà d’equips informàtics per a tothom. S’ofereix en tres horaris diferents i es pot escollir la sessió que s’adapti millor a les pròpies necessitats:
- Dimecres, 8 de maig, de 15.00 a 17.00 h a l’aula informàtica C (B0/-126) de la Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia.
- Dimecres, 19 de juny, d’11.30 a 13.30 h a l’aula informàtica C (B0/-126) de la Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia.
- Dimecres, 19 de juny, de 14.30 a 16.30 h a l’aula informàtica C (B0/-126) de la Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia.
Per altra banda, l'activitat ‘Tips’ per treballar a l’estiu serà impartida per l’expert Francesc Gelida (QQJobs BCN) i també s’ofereix en tres horaris diferents:
- Dimarts, 7 de maig, de 15.30 a 17.30 h, a l’aula 14 (B2/025) de la Facultat de Dret.
- Dimarts, 28 de maig, de 12.00 a 14.00 h, a l’aula 7 (B2/-125) de la Facultat de Dret.
- Dimarts, 28 de maig, de 15.00 a 17.00 h, a l’aula 7 (B2/-125) de la Facultat de Dret.
Cal inscriure’s prèviament a través de l’aplicació NEXUS –qui encara no en tingui un compte d’usuari, pot registrar-s’hi fent una “Alta parcial”–. Les persones que assisteixin a les sessions podran descarregar un certificat d’assistència amb posterioritat.
Les Activitats d’Orientació Professional que organitza el Servei d’Ocupabilitat de la UAB estan subvencionades pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC) amb fons provinents del Ministeri d’Ocupació i Seguretat Social, mitjançant el Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE).