Vés al contingut principal

Nou taller per a conèixer el programa Erasmus for Young Entrepreneurs dirigit a emprenedors novells de la UAB

02 maig 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

UAB-Emprèn ofereix, conjuntament amb l'Ajuntament de Sabadell, la possibilitat que emprenedors novells de la UAB facin una estada formativa en una petita o mitjana empresa a l'estranger. Serà en una sessió exclusiva i gratuïta per a l’alumnat de la UAB que tindrà lloc el proper 16 de maig, dimarts, a les 13.00 h a l'espai UAB-Emprèn.

Andrea Santín

L'Erasmus per a Joves Emprenedors és un programa d'intercanvis transnacionals que ofereix a emprenedors novells i persones que volen crear una empresa l'oportunitat d'aprendre d'empresariat experimentat que dirigeixen petites empreses a altres països participants.

Al taller hi participaran l’Andrea Santín, emprenedora i alumni de la UAB que ha fet una estada de tres mesos a Holanda (Utrecht) gràcies al programa i la Rosa Germain, tècnica de Creació i Consolidació d'Empreses a Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Sabadell.

Santín, graduada en Comunicació Audiovisual a la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB i emprenedora de la UAB-Emprèn, narrarà la seva experiència com a participant del programa, en compatirà els detalls i respondrà les preguntes de les persones assistents.

El taller tindrà lloc el pròxim 16 de maig, dimarts, a les 13.00 h. L'espai UAB-Emprèn està ubicat a la plaça Cívica, a la primera planta de l'edifici RR, damunt del bar.

Inscripció gratuïta per a estudiants i alumni

Dins de