Vés al contingut principal

Nou màster en Comunicació LGTBI+ a la UAB

07 feb. 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Ja està oberta la matrícula al màster en Comunicació LGTBI+ de la UAB, el primer màster a Catalunya en aquesta disciplina i el primer a Espanya a tractar-la des del punt de vista de la comunicació.
IMG_MasterComLGTBI
El passat 30 de gener de 2020 el Consell de Govern de la UAB va aprovar el màster en Comunicació LGTBI+, un projecte impulsat per l'Institut de Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) i dirigit per la Dra. Amparo Huertas Bailén, directora de l'InCom-UAB i professora titular del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat.

El màster en Comunicació LGTBI+ és el primer màster a Catalunya en aquesta disciplina i el primer màster organitzat per un Centre d'Estudis i de Recerca (CER). A Espanya només hi ha un màster en aquesta temàtica, però el màster de la UAB serà el primer a Espanya en tractar-la des de la perspectiva de la comunicació. El nou màster destaca pel seu perfil interdisciplinari (periodisme, publicitat, sociologia, psicologia social, filosofia, etc.) i per la seva implicació activista pels drets dels col·lectius del quals tracta.

Tot i ser un màster orientat a llicenciats i graduats en Ciències de la Comunicació, també dona resposta a persones amb titulacions superiors d'altres disciplines que busquen especialització en qüestions de gènere i comunicació als seus currículums.

La primera edició del màster està programada pel curs 2020-21 i ofereix 35 places. Les inscripcions estaran obertes fins el 9 de setembre. La seva modalitat és presencial i els estudis disposaran de 6 crèdits corresponents a pràctiques externes, les quals compten amb la col·laboració del Centre LGTBI+ de l'Ajuntament de Barcelona i el Redi (Red Empresarial por la diversidad y la inclusión LGTBI).

Per a més informació:

Dins de