Vés al contingut principal

Nota informativa per risc d'incendis

15 jul. 2021
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El 14 de juliol es va reunir el comitè tècnic del Pla INFOCAT, que va decidir mantenir l’ALERTA del Pla especial d'emergències per incendis forestals de Catalunya INFOCAT davant l’elevat risc d’incendis. Atès que el campus de la UAB es troba en una comarca amb un elevat risc d'incendi, és necessari que s'extremin les precaucions.

mapa incendis

Atès que el campus de la UAB es troba en una comarca amb un elevat risc d'incendi, és necessari que s'extremin les precaucions en tasques i activitats en espais agroforestals, i prendre algunes precaucions:

• No llenceu burilles enceses ni llumins, ni caminant ni per la finestra del cotxe.
  • Si aneu al medi natural amb vehicle particular, aparqueu bé, sense envair camins i pistes. Cal deixar lliures les vies d’accés perquè hi puguin circular els vehicles d’emergència si fos necessari. S’ha d’aparcar als espais habilitats, i sempre fora de les finques particulars.
  • No llanceu coets, petards, focs d'artifici, globus (per exemple fanalets) o altres artefactes que continguin foc en zones de perill, ni que sigui a camp ras, ni en terrenys agrícoles ni, sobretot, en urbanitzacions envoltades per bosc.
  • No es pot fer foc ni barbacoes al campus.
  • No deixeu mai escombraries ni deixalles al bosc. Utilitzeu els serveis de recollida i els contenidors adients.
  • En situació d'emergència seguiu les informacions i les indicacions de les autoritats. Informeu-vos a través dels mitjans de comunicació social (emissores de ràdio, televisió, web, Twitter, etc.).
  • Recordeu, si necessiteu ajut o detecteu un foc al campus, truqueu al 935812525.

Més informació:
Pàgina web del Pla Alfa de la Generalitat de Catalunya