Vés al contingut principal

05 juny 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Una enquesta realitzada per la comunitat Universia-Trabajando.com ha recollit l’opinió de més de 5.000 estudiants iberoamericans sobre quines són les motivacions per fer estudis de postgrau.

Perquè els estudiants fan un postgrau?

Els resultats de l'enquesta, que es recullen a la infografia que acompanya aquest text, mostren que més d’un 60% dels estudiants enquestats farien un postgrau per aconseguir una millor remuneració i perquè el mercat laboral ho demana.

Un 56% dels participants a l’estudi, originaris d’Argentina, Brasil, Colòmbia, Espanya, Mèxic, Perú, Portugal, Puerto Rico, Uruguai i Xile, manifesta que les pàgines web institucionals de les universitats són la font d’informació de primera elecció a l’hora de buscar formació de postgrau que satisfaci les seves necessitats.

Millorar el salari i aconseguir feina, principals motivacions per fer un màster o un postgrau - Infografia

Dins de