Vés al contingut principal

Miguel Beato obre la 31 edició dels seminaris sobre càncer de mama

09 nov. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La sessió inaugural de la 31a edició dels seminaris Aspectes generals i d'investigació bàsica en càncer de mama anirà a càrrec de Miguel Beato, responsable del Programa de Regulació Gènica, Cèl·lules Mare i Càncer del Centre de Regulació Genòmica (CRG) de Barcelona.
Miguel Beato. ©CRG
Avui, a les 16 hores, la sala de graus de la Facultat de Medicina acollirà la sessió inaugural de la 31a edició dels seminaris Aspectes generals i d'investigació bàsica en càncer de mama. Miguel Beato, responsable del Programa de Regulació Gènica, Cèl·lules Mare i Càncer del Centre de Regulació Genòmica (CRG) de Barcelona impartirà la conferència "Regulació hormonal de l'expressió gènica en cèl·lules de càncer de mama". Els seminaris estàn organitzats pel Grup multidisciplinari per a l'estudi del càncer de mama, que dirigeix el professor del Departament de Fisiologia i d'Immunologia de la UAB Eduard Escrich.

Els seminaris compten amb el patrocini de la Generalitat de Catalunya, el Ministerio de Medio Ambiente y Medio Rural y Marino, la Fundación Patrimonio Comunal Olivarero, la Interprofesional del Aceite de Oliva Español, la Sociedad Española de Senología y Patología Mamaria, i la Fundación Sandra Ibarra de Solidaridad Frente al Cáncer.

Dins de