Vés al contingut principal

Miguel Anxo Fernández, alcalde de Pontevedra, parla sobre el seu model de ciutat

11 feb. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El dimecres 11 de febrer pròxim participarà a la conferència "Pontevedra, una ciudad modelo" que tindrà lloc a les 19 hores la sala de Graus de la Facultat de Filosofia i Lletres dins del cicle "Bones pràctiques" que organitza la Federació Iberoamericana d'Urbanistes.
Pontevedra
La conferència "Pontevedra, una ciutat model" comptarà amb la participació de Miguel Anxo Fernández, alcalde de Pontevedra, i César Mosquera, regidor de l'Àrea d'Ordenació del Territori del Concello de Pontevedra.
Es tracta de la primera xerrada del cicle "Bones pràctiques" que organitza la Federació Iberoamericana d'Urbanistes. La conferència es podrà seguir també per streaming al web www.fiurb.org.

Més informació:
Pontevedra, una ciudad modelo