Vés al contingut principal

Matrícula dels estudiants de la reassignació de setembre

24 jul. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Del 4 al 7 de setembre es matricularan els estudiants que hagin obtingut una nova plaça al procés de reassignació, que es farà públic el 3 de setembre. Es pot consultar el web de matrícula de la UAB o trucar al servei d'atenció telefònica (93 581 11 11) operatiu de 10 a 18 h, de dilluns a divendres.
Matrícula
El 3 de setembre es coneixerà el resultat de la reassignació de places universitàries. Els estudiants reassignats es matricularan a la UAB entre els dies 4 i 7 de setembre. Cal consultar el dia i hora en què es matricula cada estudiant: la informació sobre tots els graus es troba al web de matrícula.

La reassignació de places es pot sol·licitar entre el 23 de juliol i l'1 de setembre. Cal accedir al web Accesnet de la Generalitat i marcar l'opció "Continuar en el procés de reassignació de places". Poden entrar en aquest porcés els estudiants que han assolit entre la segona i la vuitena preferència i que, un cop matriculats el mes de juliol, volen intentar millorar la seva assignació. En el cas d'aconseguir millorar-la, l'estudiant es matricularia al setembre i li seria retornat l'import de la matrícula de juliol.

Assistència a la matrícula

El procés de matrícula pot requerir la realització de tràmits addicionals previs i/o posteriors. Per això, la UAB posa a la disposició dels nous estudiants el manual de matrícula i el web de matrícula. La UAB ha desenvolupat també un simulador de preus de matrícula amb l'objectiu d'orientar els alumnes sobre el preu total de la seva matrícula a partir dels preus fixats per la Generalitat.

Per resoldre qualsevol dubte, la UAB ofereix un servei d'atenció telefònica sobre matrícula -93 581 11 11- operatiu de 10 a 18 h, de dilluns a divendres.

Pagament ajornat

Si es vol optar per aquesta modalitat, la UAB ofereix tres terminis de pagament, distribuïts de la manera següent: al primer termini, a partir del moment de formalitzar la matrícula, es carregaran les taxes administratives i els altres serveis, més el 30% de l’import dels crèdits matriculats; al segon termini, a partir del 15 de novembre, es carregarà el 30% de l’import dels crèdits matriculats; i, al darrer termini, a partir del 20 de desembre, es carregarà el percentatge restant, el 40% de l’import dels crèdits matriculats.

Dins de